عمده فروش گوشی شیائومی

عمده فروش گوشی شیائومی

عمده فروش گوشی شیائومی

عمده فروش گوشی شیائومی

نقد و بررسی (مشخصات) گوشی تاشو شیائومی Mix Fold 2

نقد و بررسی (مشخصات) گوشی تاشو شیائومی Mix Fold 2

نقد و بررسی (مشخصات) گوشی تاشو شیائومی Mix Fold 2

در عصر کنونی انفجار تکنولوژی، هر روز شاهد نوآوری‌ها و محصولات جدید در حوزه تکنولوژی بوده‌ایم. یک تکنولوژی و قابلیت جدید در یک گوشی معرفی می‌شود و همه را به‌سوی خود جلب می‌کند. اما چندی بعد، یک تکنولوژی شگفت‌انگیزتر جای آن را می‌گیرد. در دورانی که گوشی‌های لمسی به بازار آمدند اندازه صفحه‌نمایش آن‌ها بزرگ و بزرگ‌تر شد. تا جایی که مرز بین گوشی تلفن همراه و تبلت‌ها بسیار کمتر و به هم نزدیک‌تر شد.

بیشتر افراد، گوشی‌های سایز بزرگ را دوست دارند. اما دوست ندارند که مانند یک تبلت امکان حمل و جابه‌جایی آن مشکل باشد. چاره‌ای که شرکت‌های سازنده موبایل اندیشیدند، این بود که بایستی به طریقی گوشی موبایل و تبلت را در یک دستگاه داشته باشیم. برای این کار آنها از صفحه‌نمایش‌های خمیده استفاده کردند. نتیجه کار تولید مدلی مانند mix fold 2 توسط شرکت تولید گوشی شیائومی بود.

از زمانی که نسل اول گوشی شیائومی MIX Fold ساخته شد، به نظر نمی‌رسید آن‌طور که باید موردتوجه قرار گرفته باشد. اما اخیراً، شیائومی تلاش کرده تا در این رده با یک تاشو جدید بازگردد. در این مقاله قصد داریم به طور کامل به‌نقد و بررسی این مدل از گوشی شیائومی بپردازیم؛ لذا جهت آشنایی بیشتر و بررسی این گوشی نوآورانه پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مقاله را از دست ندهید.

طراحی و سخت‌افزار گوشی شیائومی Mix Fold 2

  • بدنه بسیار نازک با ضخامت 5.4 میلی‌متر در حالت باز شده و 11.2 میلی‌متر در حالت تا شده.
  • لولاها از پشت به هم متصل نمی‌شوند.
  • اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1.

گوشی شیائومی Mix Fold 2 یکی دیگر از گوشی‌های دارای صفحه‌نمایش‌های دوگانه یا تاشو است که مانند سری گلکسی فولد از داخل تا می‌شود. این حالت نسبت به فرم تاشو از بیرون و یک صفحه‌نمایش استفاده شده توسط هواوی ترجیح داده می‌شود. بااین‌حال، این فرم حجیم‌تر است؛ زیرا به دو نمایشگر نیاز دارد.

در یک شاهکار شگفت‌انگیز مهندسی در این گوشی شیائومی به‌نوعی ضخامت Mix Fold 2 را در هنگام باز کردن به 5.4 میلی‌متر و هنگام تا شدن به 11.2 میلی‌متر کاهش داده است. این بدان معناست که وقتی Mix Fold 2 باز می‌شود، به‌احتمال زیاد باریک‌ترین تبلت در جهان است.

این مدل از گوشی شیائومی فوق‌العاده نازک با وزن نسبتاً سبک262 گرمی برای یک گوشی تاشو است. نسبت ابعاد 20:9 "معمولی" صفحه‌نمایش بیرونی را در نظر بگیرید و ما یک تلفن تاشو داریم که هنگام تا شدن به طرز قابل‌توجهی شبیه یک تلفن معمولی است.

برای خواندن مقاله اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد